2°C

Beograd

Photo: arhiva

Izvor: happyBSC

DECA SU SPAVALA A GOŠĆA JE JECALA DO ZORE Uska, uska, ali je primala batinu do korena

Pre nedelju dana dolazim u Herceg Novi sa klincima u tazbinu na odmor. Žena ostala kući, ima odmor tek u julu.

Čim sam došao uvedem klince i vraćam se da povadim stvari iz kola. Na putu od parkinga do kuće nailazim na žensku nekih 40 godina, ekstra dupe, velike sise, poželim joj dobar dan. Pitam tasta ko je ova, kaže gošća iz Kragujevca koja je na letovanju na gornjem spratu kod ženine tetke. Još se tast zeza:

- Aaaa dobra, valjalo bi je malo tresnuti.

Nasmejem se i nastavim sa stvarima ka sobi. Prvih par dana laganica sa klincima na plažu, uveče sa par drugara na pivo da pratimo utakmice i tako prolazi vreme. Juče na putu do kladionice sretnem našu gošću i pitam kakva je voda, odgovara:

- Ma sjajna al mnogo vruće napolje, idem da odmaram pa ću izaći oko 5 opet.

Tad se odvažih i pitah je jel ima nešto protiv da idemo zajedno jer meni tad klinci spavaju. Ona odgovara:

- Ma nee, sve ok, gledamo se u 5 pa da se zajedno spustimo.

I kaže mi na koju plažu ide. Ja se naravno složij i pade pozdrav a ja nastavih put ka kladionici. Nisam mogao da iščekam tih par sati do 5, u 10 do 5 navučem šorc, iskočim ispred kuće dok svi još spavaju kad eto je ona spušta se sa sprata. Lagano krećemo, upoznajemo se zvanično.

- Ja sam Nikola.

- Drago mi je ja sam Ceca.

Na putu do plaže (nekih 5 minuta) već me ispitala šta radim, čim se bavim, zašto žena nije samnom na odmoru i slično. Stigli smo, povadili peškire, legli i počinje priča, otvara ona priču kako voli brza kola, kako je imala neke avanture, pa počnem i ja tu par nekih svojih avantura, čisto da učestvujem u razgovoru. Prekinem je i kažem:

- Hajde idemo u vodu.

Upadnemo plivamo do bova, tu odmor i nastavak priče o seksu, avanturama, onako blizu jedno drugo. Vraćamo se posle 40 minuna na plažu, sunčanje, ja joj pohvalim liniju za njenih 40 godina, malo dodirujem kukove, i stomak, vidim da joj prija i tada spuštam glavu i ljubim je u dno stomaka tačni gde počinje donji deo kupaćeg kostima. Smeška se i kaže:

- Lud si videć nas neko.

- Sve ok, mene ovde niko ne poznaje, ja sam praktično turista kao i ti.

Počinjemo da se smejemo kao ludi. Tada se žali da joj je malo hladno a ja je počeh maziti po stomaku i kažem da bih voleo da je ugrejem i pitam jel bi imala protiv da dođem večeras kod nje da je ugrejem.

- Ti si lud pa tast i tašta ti spavaju tačno ispod moje sobe.

- Ne brinI, oni kad zaspu ne može ih ni zemljotres probuditi. Biću u gradu večeras do kasno pa ako želiš javi mi i ja ću doći.

- OK javljam ti.

- Idemo kući odvojeno sa plaže i posle večere ja izlazim u grad sa par drugara i ostajem do 1.

U 1 mi stiže poruka od Cece i pita gde sam, ja joj kažem u kom sam lokalu, ona kaže da se vraća iz grada kući. Predložih da se zajedno vraćamo kući što ona prihvati i pade dogovor za 5 minuta u parku u Igalu.

Posle 5-6 minuta već smo išli uz ulici ka kući a svo vreme priča šta ako nas neko vidi, šta ako svastika koja je na gornjem spratu gde je i ona nije još zaspala, ja je umirujem i tvrdim da će sve biti OK. Kada smo došli kući projurio sam pored vrata od mog sprata i pravac uz stepenice, upadamo u hodnik i brzo u njenu sobu. Zaključava vrata i traži da upali lampu. Upalila je malo svetlo i tada je zgrabih oko struka i podigoh a ona poče da me grebe noktima po ramenima.

- Nemam ništa na sebi ispod haljine - kaže.

Spuštam je na pod, i u jednom potezu svlačim haljinu sa nje. Tada iskočiše njene predivne grudi koje sam odmah počeo da stiskam i da joj sisam bradavice. Nosim je ka krevetu i polagano spuštam, krećem da ližem dalje niz stomak kada me prekide i reče da hoće da puši i da to mnogo obožava. Nisam se bunio, podigao sam se i stavio ga ispred njenog lica. Uzela je moj komad koji je stajao krut kao kamen i čekao da bude obrađen. Pita me koliko je dug, odgovaram 18 santimetara, kaže super, vrlo sam uska veći mi ni ne odgovara i stavlja ga u usta. Počela je tako dobro da ga uvlači ali ne više od polovine, a povremeno se fokusirala samo na glavić koji je znalački sisala i masirala jezikom istovremeno što me dovodilo do ludila, uzeo sam je za kosu i počeo nabijatu na kitu i počela ga je uvlačiti još više ali nikako do kraja, posle par takvih pokušaja, digoh desnu nogu, i spustih joj glavu niže. Počela je da mi liže jaja, radila je to žestoko, uživao sam a uživanje je bilo na granici sa bolom što me još više napalilo. Bacio sam je u nazad u nameri da se spustim i poližem joj slatki pičić al me zaustavila i rekla da hoće da joj ga odmah stavim da ga jako mnogo želi.

Povukosmo se još u nazad na krevet, ona ga uze desnom rukom i stavi glavić na otvor pičke, osetio sam da gori od vreline. Polako počeh da prodirem i tad shvatih onu priču zašto joj odgovara moja veličina a ne veći - bila je nenormalno uska, kao neka klinka koja je tek počela da se kara. Počeo sam da ke karam jačim pokretima i da mešam dok sam je nabadao a ona počela sve jače da stenje. Tad joj uvalih 2 prsta leve ruke u usta da sisa kako bi se manje čulo stenjanje da ne bih alarmirao svastiku u susednoj sobi i tasta i taštu u sobi ispod nas. Sve je jače dahtala i počela da diže kukove i da se nabija na svaki nalet moje kite. Da ne bih svršio odmah, vadim kitu i krećem da joj ližem pičku kada ona odahnu.

- Svršila sam jebo te, tako dobro mešaš.

Samo sam se nasmejao i nastavio da ližem pičku, ubrzavao sam sa jezikom oko njenog klitorisa a ona je opet počela da uzdiše i da trza kukovima, za par minuta opet je svršila pod naletima mog jezika. Tada poče da komanduje i kaže:

- Stavi mi ga opet.

Legoh pored nje i dogoh joj lijevu nogu da ga stavim sa strane, odmah ga je uhvatila i sama sprovela do picke i tada nastavljamo jebacinu, pocinjem zestoko da je karam a ona sve jace da dahce. Tada mi rece da zeli da svrsim u nju i da se nista ne plasim jer pije neke anti bebi tablete.

To me tako napalilo, izvadio sam ga, uzeo je za ruku i poveo sa kreveta na pod i rekao da stane četvoronoške i da se naguzi. Naguzila se tako kurvinski da je pička samo izašla “na izvolte” tada joj prilazim odozgo i nabadam je žestoko i počinjem da je jebem sve žešće i žešće, ulazio joj je ceo a imao sam osećaj pored toga što je jako uska kao da bijem glavićem u neku prepreku, i na svaki dodir glavića u to dno ona je sve više uzdisala i stenjala. Posle nekih 10 minuta nabadanja počeo sam da se grčim i ispraznio sam jaja do zadnje kapi u Cecinu slatku i usku pičku, samo je pala na pod a ja sam ostao polusavijenih nogu u raskoraku držeći se levom rukom za krevet. Okrenula se i počela da ga puši, stiskala ga je iz korena ka gore cedeći i zadnje kapi spereme koje je progutala. Ustali smo se obukli i dogovorili da se vidimo bar još jednom dok ne ode, a ide nazad za Kragujevac za 3 dana. Jedva čekam da svi ponovo zaspu da malo skoknem do nase gošć na spratu.